//Everyone Loves You
:'(

Thursday 8 March 2012 @ 06:13 | 0 Comment [s]


okey ! hari ney hari malang aku :/ gentle lahh aku rasa nak nangis jea bila kengkawan aku tinggal kan aku :'(
tadi time exam seni . okeyy seni aku tak siap :/ disebabkan masalah perempuan . hmm . 

err -.- okeyy ! aku pegy tandas dengan Hidayah . Hidayah , kau memang mcm tutttt -.- bising tahu mulut kau ! aku nak tutt tutt pon tak senang tahu ! Cepat lah Asimah , nak balik dah ney --' tension tahu dengar kau membebel . dah lerr kau jatuh kan tudung aku , kotor weyh tudung aku -.- tersangat lah malang nasib aku hari ney . dengan kain aku basah lencun , tudung aku kotor , aku keluar dari tandas pon tudung aku tak pin . hmm :'/ maluu doo aku time tuh . dah lah orang ramai kat luar tuh -.- 

okeyy , then lepas jea aku basuh kain , Eqa dgn Sabrina datang . haaa , kau pon blaa nak balik . then Eqa dgn Sabrina pulak blaaa . aku sorang-2 jea dalam tandas gentle lahh aku nak menangis time tuh , mata aku pon dah berkaca . huuu , then Aisyah pulak sampai . perghhh ! lega sikit time tuh . hmmm , Ecah sampai-2 jea terus gelak kan aku . sebab tengok dress up aku . yelaa kan , pakai baju , tak pakai kain then pakai kasut dgn anak tudung jea . maluu gila aku time tuh . sadiss tahuu :'/ 

errr -.- k Aisyah pulak boleh bantai tanya aku , kenape Eqa dgn Sabrina tinggal kan aku . Haha . seriously aku NAK MENANGIS time tuh :'( k aku pon jawab , mana lah aku tahu dyorng -.- #mata aku berkaca . 
then , aisyah cakap , bapakk ahh , tinggal kan membe sorang-2 . hmm , aku tak tahu nak kata ape , aku diam  jea lah . mata berkaca dooo :'/ Aisyahhhh ! kau sorang jea faham perasaan aku . hmmm . 

:'( time kite susah kite akan tahu , mana satu kawan dan mana satu lawan . 
Eqa , thanks buat aku mcm neyh ! terharu sangat doo :') Kbai 




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hello everybody, blabla here, sweet 12, BTW thanks for visited my blog nice to meet you, Do follow:D

Navigation

Diary About Stuff Them


Talking monster



The Credits

Template by : Aina Syaza
Basecode : Farisya
Images : We♥it
Full Edited : Your name?